Inloggen
Laden...

Quality Promotional Products & Gifts
Adler’s 100% Tevreden Klant Garantie
0800 022 68 39

Veelgestelde vragen (FAQ)

PRODUCT INFORMATIE

V: Hoe kan ik een proefmonster aanvragen? 
A: Wilt u een proefmonster aanvragen, e-mail dan s.v.p. naar onze Klanten Service Afdeling klantenservice@adlerglobal.com of neem contact op met onze Klanten Service Afdeling tel 0800 17445 Ma-Vrij tussen 8.30 uur - 17.30 uur. We zullen de volgende gegevens van u vragen voor het aanmaken van uw account en de toezending van uw proefmonster:
Bedrijfsnaam, Naam contactpersoon, Post adres, Stad of Plaats, Provincie, Postcode, Land Bedrijf Telefoonnummer met Netnummer, Bedrijf Faxnummer met netnummer, E-mail adres Als u eerder bij ons heeft besteld, vermeld dan s.v.p. uw account nummer. 

V: Ik heb per mailing een proefmonster ontvangen, zijn andere kleuren verkrijgbaar?
A: Adler heeft een basis collectie relatiegeschenken, welke in uiteenlopende kleuren verkrijgbaar zijn. Deze kunt u bekijken via onze Artikel Selectie pagina's op www.adlerrelatiegeschenken.nl. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze Klanten Service Afdeling 0800 17445 of klantenservice@adlerglobal.com.

V: Zijn de artikelen verkrijgbaar in andere talen? 
A: De meeste van onze zakagenda's zijn in het Nederlands verkrijgbaar. Maar we leveren ook andere talen zoals Frans, Duits, Engels of een meertalige uitvoering. Neemt u s.v.p. contact op met onze Klanten Service Afdeling op 0800 17445 of klantenservice@adlerglobal.com. 

V: Zijn er nieuwe vullingen voor pennen en vullingen voor de zakagendas te koop? 
A: Adler verkoopt wel navulling voor pennen, maar geen vullingen. U kunt ook bij uw lokale winkel navraag doen voor algemene navulling of patronen. Voor agendavullingen kunt u ons bellen op 0800 17445 voor het nabestellen van zakagenda's. U kunt ons ook e-mailen: klantenservice@adlerglobal.com

V: Kan ik de pen met een andere kleur inkt bestellen? 
A: Al onze pennen en rollers zijn verkrijgbaar met blauwe en zwarte inkt kleur. Bij het plaatsen van uw order kunt u gewoon aangeven welke kleur inkt u wenst.

ORDER/LEVERING

V: Hoe kan ik artikelen bestellen? 
A: U kunt op verschillende manieren heel gemakkelijk bestellen. U kunt online bestellen, u kunt onze Verkoop vertegenwoordiger bellen op 0800 17445, ons e-mailen: klantenservice@adlerglobal.com of gewoon een fax sturen naar 0800 17446. 

V: Wat is uw leveringstermijn? 
A: De leveringstijden varieëren naar gelang de bestemming en de gebruikte methode voor verzending van uw order. UPS is onze gebruikelijke expediteur. Als het artikel voorradig is, kunnen wij de artikelen binnen 3-4 weken leveren (afhankelijk van het soort artikel, de beschikbaarheid en het persoonlijk maken). 

V: Verzorgt u expresbestellingen?
A: Als u uw relatiegeschenken sneller wilt ontvangen, kunt u de optie expresbestellingen kiezen. Belt u s.v.p. naar onze Klanten Service voor een kostenopgave en exacte levertijden tel nr. 0800 17445 of neem per e-mail contact met ons op: klantenservice@adlerglobal.com.
 
V: Geldt er een minimum order hoeveelheid? 
A. Het minimale aantal in stuks dat u kunt bestellen uit het standaardassortiment is 50 stuks. U kunt echter verschillende zendingen combineren of uit verschillende collecties bestellen. Belt u ons in dat geval s.v.p. op 0800 17445 of neem per e-mail contact met ons op: klantenservice@adlerglobal.com. Of fax ons op 0800 17446. 

V: Kan ik mijn order laten verzenden naar een adres buiten België? 
A. Tot onze spijt moeten we u mededelen dat we niet buiten België verzenden. Wilt u uw order buiten België laten verzenden, dan raden wij u aan uw order naar een Belgisch verzend/verschepingsadres te laten zenden en de goederen door te sturen naar het land van uw keuze.
 
V: Hoeveel bedragen de kosten voor mijn verpakking en verzending? 
A: Voor het verpakken en verzenden van de artikelen via UPS standaard service berekenen wij € 16,99 excl. BTW. Voor speciale service voor verpakken/verzenden of expresbestellingen kunt u onze Klanten Service contacteren tel nr. 0800 17445 of een e-mail sturen naar: klantenservice@adlerglobal.com .

PERSOONLIJK MAKEN

V: Hoeveel regels en tekens kan ik gebruiken voor mijn opdruk?
A: De opdruklengte varieert per artikel. De limiet voor een specifiek artikel staat vermeld op onze website: www.adlerrelatiegeschenken.nl. Heeft u een e-mail verificatie ontvangen en probeert u uw opdruk te veranderen dan kunt u geen opdruk invoeren die langer is dan het toegestane aantal tekens. Voor overige vragen over regels en tekens verzoeken wij u onze Klanten Service te bellen op 0800 17445 of een e-mail te sturen naar: klantenservice@adlerglobal.com.

V: Welke methode wordt er gebruikt om mijn opdruk op het gekozen artikel te plaatsen? 
A: Adler gebruikt diverse methoden om opdrukken aan te brengen, afhankelijk van het artikel. Bijvoorbeeld: we gebruiken foliedruk voor de artikelen uit ons assortiment agenda's en laser gravering voor onze pennen productseries. 

V: Kan ik speciale lettersoorten krijgen? Vet? Cursief? Century Gothic? 
A: Ja, u kunt om een speciale lettersoort vragen door ons een monster van de lettersoort te sturen samen met uw order per post, fax of e-mail. Een van onze grafische vormgevers zal het naar zijn beste kunnen bewerken. U kunt dit ook bespreken met uw persoonlijke verkoopadviseur of een van onze Klanten Service vertegenwoordigers wanneer u de order per telefoon plaatst. Er geldt een toeslag van 40,00 euro voor het maken van een bedrijfslogo. 

V: Wat moet ik u toesturen om mijn bedrijfslogo op het door mij gekochte artikel(en) te laten plaatsen? 
A: Stuur s.v.p. uw illustratie naar: logoservice@adlerglobal.com. De illustratie moet in zwart/wit zijn met een resolutie van tenminste 300 dpi of in een gif-, .tif-, .eps- of .jpg bestand. Een andere optie is uw reprografeerbare illustratie per post opsturen naar: 
ADLER INTERNATIONAL C.V. Postbus 3893, Gebouw 710, 1931 EMC Brucargo. Zorg ervoor dat uw order of accountnummer in de e-mail is vermeld. U kunt elke tekst die u graag opgenomen wilt zien toevoegen aan de e-mail samen met de instructies waar de tekst geplaatst moet worden onder verwijzing naar het logo (bijv. tekst boven logo, tekst aan de rechterkant van het logo, tekst rechts uitgevuld, gecentreerd, etc). We zullen u een proefversie sturen per e-mail, post of fax zodra wij uw illustratie hebben ontvangen en verwerkt. Er worden eenmalige kosten berekend van 40,00 euro voor het aanmaken van de printplaat, die gebruikt wordt voor uw bedrijfslogo. 

V: Wat is een zwart/wit reprografeerbare illustratie? 
A: Dit is een scherpe zwart/wit afbeelding van uw logo, 300 dpi of hoger, samen met een tekst die u wilt laten opdrukken. De illustratie die uw drukkerij heeft gemaakt om uw logo te reproduceren op uw zakelijke formulieren of uw logo uitgeprint door een laser printer, kunnen we beide uitstekend gebruiken. Fotokopieën, faxen, donkere illustraties, of letters in relieëf kunnen helaas niet worden gebruikt voor ons proceductie.

V: Hoeveel kost het om mijn logo op een artikel te zetten? 
A: De kosten voor het maken van de printplaat voor uw logo opdruk bedragen euro; 40,00. Deze kosten zijn alleen van toepassing op de eerste order waarvoor de printplaat wordt gebruikt, bij een specifieke serie artikelen. Als u in de toekomst dezelfde opdruk op een vergelijkbaar product wilt gebruiken zullen wij deze kosten ad euro 40,00 niet nogmaals berekenen, aangezien we de printplaat reeds hebben gemaakt. Wilt u echter uw illustratie veranderen dan zal de euro 40,00 toeslag wel weer worden berekend. 

V: Kan ik mijn bedrijfslogo op alle Adler artikelen laten drukken? 
A: Elk artikel dat wij leveren heeft een aangeduide plaats voor de opdruk. Het aantal details dat uw logo bevat en de vorm en afmeting van het artikel waarop u het wilt laten drukken zijn de bepalende factoren. Elk artikel op deze website bevat gegevens over het maximale opdruk gebied. Als u zich door ons wilt laten adviseren of uw logo goed past op een specifiek artikel, e-mail dit s.v.p. naar logoservice@adlerglobal.com samen met het artikel waarop u dit zou willen laten drukken, of belt u ons gewoon even 0800 17445. 

V: Krijg ik een proefafdruk van mijn bedrijfslogo voordat mijn order wordt uitgevoerd? 
A: Ja. U moet uw goedkeuring verlenen aan een papierdruk voordat we uw order in productie geven. We kunnen deze proefversie per fax, e-mail of per post sturen. Als u een pre-productie proefafdruk wilt zien, zijn daar extra kosten aan verbonden. Neemt u s.v.p. contact op met onze Klanten Service afdeling tel nr. 0800 17445 of stuur een e-mail naar: klantenservice@adlerglobal.com.

MIJN BESTAANDE ORDER

V: Ik wil mijn order wijzigen. Hoe kan ik dit doen? 
A: Heeft u als klant een fax, brief of e-mail verificatie van uw order ontvangen, dan kunt u wijzigingen aanbrengen op dat formulier en per fax aan ons retourneren op 0800 17446. U kunt ook contact opnemen met onze Klanten Service afdeling op 0800 17445 of ons e-mailen op klantenservice@adlerglobal.com en we brengen met alle plezier de wijzigingen aan. U kunt ook wijzigingen aanbrengen in uw online bestelling door u aan te melden via uw account. Lopende orders worden getoond in uw account, gedurende 24 uur nadat ze geplaatst zijn. Vergeet s.v.p. niet dat wanneer uw order reeds in productie is genomen, de wijzigingen waarschijnlijk de levering van uw order zullen vertragen. Als uw order al onderweg is, neemt u dan s.v.p. opnieuw contact met ons op zodra u de artikelen heeft ontvangen om verdere stappen te bespreken. 

V: Wat is de status van mijn order? 
A: Wilt u informatie over de status van uw order, belt u dan s.v.p. onze Klanten Service op 0800 17445 of stuur een e-mail naar: klantenservice@adlerglobal.com

V: Ik heb een probleem met mijn order. Wie kan ik bellen om dit probleem op te lossen? 
A: Het spijt ons zeer dat dit is gebeurd en we willen uw probleem meteen verhelpen. Neemt u s.v.p. contact op met onze Klanten Service vertegenwoordigers op 0800 17445 of e-mail ons op klantenservice@adlerglobal.com.

Terug naar boven